Tuesday, December 30, 2014

Video Kami



Assalamualaikum and Hye ^^
humm,, sobs sobs .. :'( ehhh.. mna ada org nangiss .. huhuhu .. okay aku tipuu .. mmg aku nangis .. tpi bkn sbb sedih ... nangis sbb terharuu .. huhuuu.. tau tak terharu sbb apa .? ahaha,, mesti laa taktauu sbb aku tak bagitau lagi,, apa laa aku nii.. =..= hahaa.. actually aku baru habis menonton satu video yg Faris buat .. video pasai kenangan kami semua kawan-kawan 5 Sains 1, 2014 .. video yg berdurasi 7 minit lebih tu berjaya buat air mata aku tumpah .. ohh hanya Allah yg tau betapa aku merindui depaa.. merindui segala kenangan pahit manis bersama depaa... hurmm.. skrg semua tu dh jadi kenangan ... payah dah nk ada kenangan dlm kelas mcm tuu.. rasa cam nk nyanyi lagu Noh Hujan plak...

"Tamatlah zaman persekolahan, ku masih dihantui memorii.. waktu kecil, waktu yg gemilang.. ohh Tuhan ku takmau pergii.. alangkah indahnya duniaa, bila semua takk akan membesar,, alangkah indahnya dunia, bila kita semua akan bersama selama-lamanyaaa ... "

Ehh cukup laa kot rasanyaa .. =,= punya asyik menyanyi lagu Noh Hujan nii,, satgi hujan pulakk.. hoho.. okey back to the story.. dlm video nii gambar aku cuma ada 30% jaa.. ahahaa.. sikit gilaa -,- gambar Kak Nab Nabila lagii banyakk .. ahahaa.. dlm 80% gituu .. ahahaa .. Faris oii.. patutnyaa hang letak gambaq aku bebanyakk sbb aku laa yg paling banyak selfie dgn hang tauu .. ahaha.. btw, sungguh akuu rinduuuu rinduuuu rinduuuu depaa semua 200% ... >______<  aku terharu dgn bait-bait kata yg Faris ungkapkan dlm video tuu .. 
"From a STRANGER to a FRIEND... 
from a FRIEND to a BESTFRIEND...
From a BESTFRIEND to a FAMILY..."

Humm, sobs sobs... makin terharuu akuu dibuatnyaaa ... mmg ada betolnyaa kata-kata nii,, dlm tempoh setahun yg cuma ada 12 bulan.. kami berjaya mencipta lebih daripada 1001 memori bersama-sama .. gaduh mcm mana pun.. kami still akan berbaik balikk .. kami menerima kekurangan yg ada pada diri masing-masing .. kami tak layak dianggap sbg kawan.. tapi lebih layak digelar sbg KELUARGA .. aku sayang semua kawan-kawan aku ... sayang sgt-sgt .... tak tau laaa nanti akan jumpa kawan mcm hampa lagi ka dakk ... 5 SCIENCE 1 is the best classmates ever .... :'D .. Okay laa... meh aku nakk publish video tuu utk tatapan para bloggers sekalian .. ahaaa.... cuba carii aku dlm video tuu.. well, tak susah punn nak carii, tngok pengawas yg pakai cermin mata, yg comel-comel tuu aku lerr.. hohooo :P .. okayy .. jemput tengokk ... heheee


Ini lah Video Kami ... 






























No comments:

Post a Comment