Tuesday, December 9, 2014

Come Back :D

Assalamualaikum, ^^, Hollaa...
This is my second blog.. blog pertama aku private kan sbb nak jadikan sbg diary..utk simpan benda2 personal.. ahahaa.. actually aku malas sebenarnya nak buat blog yg kedua nihh.. tp atas permintaan kawan aku (Ayip) yg mengatakan bahawa diaa sgt merindui utk menjenguk ke blog aku, so aku pun buat laa blog baruu.. diaa rindu nk jenguk blog pertama, tp dah disebabkan aku kenaa privatekan, soo aku rasa better aku buat blog yg baru.. boleh post benda2 yg public kt sinii.. hehee.. nak buat blog nii mudah aje.. dgn nk tentukan URL apa yg sesuai dan nama blog yg bagus.. smuanyaa ambik masa dlm 5 ke 10 minit jaa.. tp gara-garaa nak guna blogskin, aku ambik masa 3 hari utk public kan semula blog ni, setelah 3 hari aku privatekan semata-mata utk edit template blogskin.. nehhh..tak sangka guna blogskin nii susah jugak ehh.. ==" yelaa aku mana penah gunaa, mula2 guna tuu terkedek-kedek jugak laa..ahahaa.. tp skrg aku dah mahir dh, tak sia-sia aku ambik ICT kt skolah, at least tau la serba sedikit pasai kod HTML ..memudahkan proses pembikinan blog nii, acewahh... haha.. blogskin ni pun aku rasa agak lawa laa..so aku pun pilih laa..banyak benda nak kena edit woo.. tp takpalaa..asalkan semua dh selesai skrg .. so.. this is my first entry for my second blog.. ^_^ aku nii takda laa pandai sgt menulis dan mengarang blog nii, ala kadar aje laa..asalkan orang faham.. hahaa.. bagi yg melawat blog aku yg tak seberapa ni sama ada sengaja atau tidak sengaja, rajinkan dirimu utk menekan butang follow tuu okeyh, dah tersedia elok2 utk hampa semua..bukan susah pun nk click kan..hehee.. :D btw, lupa nakk bagitauu, ceq ni oqang Kedah, so kawan-kawan yg dari negeri lain tuu, aku ucapkan Hello.. ^^, salam perkenalan.. haa kalau nak tau lagi pasai diri aku ni, sila buka ABOUT ME kt menubar di atas ehh, aku dah siapkan lawa-lawa utk hampaa baca, klau nak tnya apa-apa, tanya ja kt Ask.FM .. Insha Allah, aku akan cuba jawab kemusykilan hampaa ehh, okay laa.. got to go, see yaa.. tataaa.. *waving hand* ;) Assalamualaikum...

No comments:

Post a Comment