Tuesday, December 23, 2014

Lesen !!

Assalamualaikum and Hye.. ^^
Huwaaa ... bilaa laa nak boleh pi ambik lesen nii .. tashabarr nakk bawak keretaa nii .. huhuu.. ari tu aku ada ajak Maman ambik lesen skali... tpii Maman sibok skrg .. huhuu.. aku nak pi sgn sapaa oiyy... Asyrahtul and the gang dah pi ambik dahh... cehhh .. klau laa aku tau depa nak pi ambik , aku join depa dahh .. huhuu.. takpalaaa... aku tunggu Maman jaa laa.. tpi klau dah Maman lambat lagi... terpaksa pi ambik sorang-sorang laa.. huhu. sobs sobs .. tadakk kawann laa.. cediyhh , :'(  dulu aku ingat harga lesen kereta RM1000 lebihh.. tpi ari tu aku tnya Ayip, dia kata RM850 jaa.. semalam aku tanya Asyrahtul, dia kata RM950 bagi yg takdak lesen motor, klau ada lesen motor, kena RM850 jaa.. adesss,, aku dah laa takdak lesen motor.. -_- motor pun taktau bawakk .. aduyaii , apa pun aku kena pi ambik segera nii,, =____=


3 comments:

  1. cuba ajak faris. dia ada cakap yg dia nak pi daftar next week

    ReplyDelete
  2. ambik je sengsorang macam kita ni.. hihih
    murah nya 850..tempat akak 925 yo

    ReplyDelete
  3. Izzati Amira : iye ke ,? wahh nak dekat rm1000 dah tuu.. hahaa.. stay mna .? KL .?

    ReplyDelete