Friday, December 26, 2014

Last Jumaat for 2014

Assalamualaikum and Hye ^^
hari nii Jumaat last utk taun ni, ... hmm.. cepat betoi kan masa berlalu. pejam celik pejam celik dah nak hbis taun dah.. dah nak masok taun baru ,,  tahun , banyak memori yg tercipta dlm taun nii... banyak kenangan pahit, dan manis... mula dari awai taun sampai akhir taun.... boleh dikatakan setiap tarikh ada sesuatu yg berlaku.. tadi aku ikot mama pi beli baju sekolah kat adik aku... teman je pun.. kan skolah nak bukak dah, so pi cari awai la.. nanti tak kalot... memandangkan aku takdak apa nak beli.. so aku merayau-rayau ja la dlm kedai tu dgn anak saudara aku, Ifan.. tetiba jaa aku rasa rinduu nak beli baju skolah.. rindu nak pilih kasut sekolah mcm dulu.. rindu nak pilih tudung skolah... rindu nak beli alat tulis... hmm.. miss everything about school.. hmm.. but now.. semua tu dah takda dah... jadi kenangan dah.. mau tak mau, kena sedar laa yg aku ni dah makin dewasa.. zaman persekolahan dah tamat .. sekarang kena bersedia utk masuk zaman universiti .. umur dah masok  dah nak masok 18.. huhuu.. umur makin meningkat, sikap pun kena matang laa.. kan... hahhaa.... Insyaallah ... masuk taun baru nii, diri aku pun kena ubah jugak... azam utk taun baru nii, nak jadi lebih feminin.. hahahaa... entah ape2 punya azam -..-  ahahaa.. okey abaikan .. okey laa.. nak jalan-jalan dlm blog kejap.. hehee ... okeyy bobbyeee :P


No comments:

Post a Comment