Friday, January 9, 2015

Rindu Kawan-Kawan ..

Assalamualaikum and Hye ^^ ,
Wahhh .. dah lamaa rasanyaa tak buka blog nii.. berhabuk bersawang habih dahh .. =3 [cehhh, padahal baru 3 hari tak bukakk] .. ahahaa... aku baru lepas baca blog kawan aku, Iman [Maman] .. aku baca entry diaa yg pasai kenangan kami semua masa SPM ari tuu... wuuuu.. sumpahh aku rindu semua kenangan tuu wehhh... >>_____<<  klau laaa boleh putar balik masa [walaupun mustahil] .. zaman persekolahan takkan berulang dahh, lain laa klau aku masok Form 6 .. tpi aku takmauu laa masok Form 6 .. menyusahkan .. =______= nak kena amek STPM pulak.. aku dah serik dah dgn SPM .. cukup laaa,, huhuhuuu.. baik masok Universiti terus... hurmm... rinduu kawan-kawan laa... huhuhuu.. . sesungguhnyaa aku rinduuuuu ...........................
1. Iman dan Alyaa  

Depa dua orang nii mmg besties akuu sepanjang aku kawan ngn depaa.. depa dua orang duduk kat blakang aku dlm kelas.. barisan kedua.. maklumlaaa aku kan duduk depan sekali dgn Shuba.. hoho... kami 3 orang slalu jugakk lepak lepas waktu skolah .. ada jaa benda yang kami nakk critaa.. Iman slalu crita masalah diaa kat aku ngn Alyaa,, antara 3 orang kami, Iman laa yang paling banyak benda diaa nak critaa... sampai kebanyakan rahsia diaa ada kat tangan kami dua orang... ahaha... dan setakat nii, takdak satu rahsia dia lagi yang kamu dua orang bukak.. well, besa laa.. kami nii mmg sahabat yg sejati... amanah ... lagipun tak baik bukak rahsia orang kann.. berdosa tauuu... even bergaduh besar mcm mna sekali, jangan sesekali buka rahsia kawan kita klau kita dah janji dgn dia... ahaha.. wehh Iman ngn Alyaa.. aku rinduu laa nak pi shopping dgn hampaa mcm kita buat ari tuu... hohoo.. pi shopping barang lelaki.. ahahahh.. >>__<< mmg aku akan ingat sampai bila-bila.. hehehee ... xP

2. Farah dan Faris

Aku rindu depa 2 orang nii, depa slalu gelak bila aku buat lawakk.... tambah-tambah Farah... rindu nak gossip dgn Farah oii... dulu kami nii slalu jaa ada modal nak bergosip.. tapii bukan laa gosip tak baikk ... dan kami jarang laa gossip pasai orang , klau ada pun sikit jaa, slalunyaa Farah slalu crita pasai hubungan dia dgn pakwe diaa... aku pun dengar ja laa apa dia nak critaa..mmg diaa banyak cerita kat akuu, dan kadang-kadang aku pun jdi penasihat diaa.. hohoo.... budak lelaki sebelah aku tuu Faris,, handsome boy from Melaka.. ahahaa... tak sangkaa baru setahun dia mai sini dah jadi rapat gila mcm adik beradik.. hahaa.. dia nii pun slalu bergossip dgn akuu.. mmg banyak benda kami nak gossip .. Faris nii slalu crita masalah dia kat akuu...bila diaa ada masalah jaa aku dh boleh perasan,, tapi aku segan nak tanya pasai masalah dia, slalu dia jaa mai crita kat akuu.. dan aku pun kaunseling laa dia sikit-sikit... hahaa... dan skarang pun dia still cari aku klau ada masalah, tpi kami sembang dlm Whatsapp ja laa.. hahaa.. its okay ... aku sentiasa ada dgn kawan-kawan aku bila depa memerlukan .. so sapa-sapa pun boleh laa mai crita masalah kat aku lps nii,, hoho.. [jadi kaunselor tak bertauliah pulak pasnii =,=]

3. Syahreel atau lebih dikenali sbg Sherry  =P


Haaa... nii laaa Sheeryyy ,,,, ahahaa... kawan baikk aku, abang akuu, penasihat aku, dan bla bla blaa.... banyak sgt function dia nii kpd aku.. hoho.. sbg tempat lepas geram pun diaa jugakk.. ahahaa.. kesian hang Sherry... skarang Sherry takdaa, dia pi PLKN, dah botak dah diaa skrg...entah-entah dah kurus paa.. hoho.. dia sukaaa usikk akuu... sukaa tenangkan akuu bila aku tgh ada masalah, orangnya lembut masa bercakap, tpi bila dia dah marah... hambikk kauuu.... satu kelas tercengang ,.. yelaa dia nii bukan senang marah, bila dah marah, kira perkara luar biasa laa tu.. hahaaa... banyak kali aku bergaduh dgn Sherry, dan yang aku takleh lupaa, dia marah aku time aku tak bertugas jaga blok Tingkatan 4, time tuu mmg kami dua orang bergaduh besar laa... dia marah aku, aku marah dia balikk, nasib baik masa tuu semua pelajar ada kat tapak perhimpunan masing-masing.. cuma ada Iman ngn Farah jaa masa tu... depa dua orang tengok jaa kami dok bergaduh.. ahahaa,, bukan senang dan bertegang urat bertikam lidah dgn Syahreel nii.... tpi alhamdulillah laaa kami perang tak lamaa,, rinduu hang Sheery,,, cepat sikit balikk, tak sabaq nak tgok kepala botak hang tuuu.... >>_____<< nak tengok pipi hang tuu dah kecut ke belum.. [yang nii kurang ajor =P] ahahaaa .. 




                                                                                                         

No comments:

Post a Comment