Tuesday, February 17, 2015

Program Permohonan Perguruan KPM

Assalamualaikum and Hye ^^,



Bagi sapa-sapa yg cita-cita dia sama mcm aku nak jadi GURU, permohonan PROGRAM IJAZAH SARJANA MUDA PERGURUAN dah dibuka tauu since hari ni, 17 Februari 2015 till 8 Mac 2015.. aku dah isi dah borangnyaa... baru ja lpas isi nii haa.. hahaa, tpii... program ni utk yg nak jadi guru sekolah rendah jaa tauu.. aku sebenarnya nak ajar sekolah menengah.. memang laa gaji sekolah rendah dan menengah sama ja.. tpi aku bkn kisah pasai gaji tuu... yang penting kena dgn jiwa aku dan menjamin  kepuasan mengajar yang maximum... hurmm.. tapi aku isi ja laa... kalau dapat tu Alhamdulillah laa.. aku terima ja... tu lebih baik dripada menganggur mcm sekarang kan .? hahahaa.... so aku pilih bidang BAHASA MELAYU dan PENDIDIKAN SENI VISUAL,.. tpi rasa mcm tak kena pulak aku pilih seni tu kann.. hahaa.. takpala... aku pun nak kemaskini lain nanty... hehee...  ehhh, uolls yang nak jadi cikgu tuu,, jangan lupa isi tauuu .... k bhaiii, assalamualaikum... =P






No comments:

Post a Comment