Friday, February 20, 2015

Debaran Menanti Result SPM

Assalamualaikum and Hye ^^,


Lagi 10 hari keputusan SPM 2014 akan diumumkan... cepat betoi masa nii kann . haihh.. debarannya kauu takyah cakap laa.. mcm nak terkeluar jantung aku ni haa =______=  .. aku yakin candidates kat luar sana mesti nerves mcm aku gak ann .. hmmm.. apa-apa pun.. jom laa kita sama-sama berdoa agar mendapat result yg terbaik okey... hopefully semuanya baik-baik... aku berharap dapat capai target aku laa... aku taknak bagitau laa target aku skrg nii.. biarlah ia menjadi rahsia aku.. bukan apa.. takot kalau aku hebahkan, nanty bila tak capai, aku jugak yang nak frust.. so skrg ni biarlah rahsiaa ehh.. InsyaAllah kalau kejayaan menjadi milikku, aku akan kongsikan kegembiraan ni dgn semua . Dan kalau lah seandainya aku tak dapat capai target aku tu... aku redha saja laa.. sedih tu mesty laa sedih ... cumaa.... Allah maybe ada rancangan lain utk aku.. so skrg nii.,.harap semuanya baik-baik saja laa... usaha dan... doa pun dah... tawakal dan berserah saja lahh... yang penting, jangan jemu-jemu berdoa.. InsyaAllah, Dia akan tunaikan. ^____^ 






11 comments:

  1. semoga berjaya yer dik..in sha allah result mesti gempak nnt :)

    ReplyDelete
  2. All da best for u dear, in shaa Allah and gudluckkk okey =D No worries =)

    ReplyDelete
  3. gd luck awak ^_^.... semoga lulus dengan cemerlang..aminnnn..btw singgah sini + follow..salam kenal..

    ReplyDelete
    Replies
    1. trima kasih ^___^ thanks sudi singgah .. =D

      Delete
  4. Good luck... semoga mendapat result yg cemerlang.. :)

    ReplyDelete
  5. semoga memperoleh keputusan yang cemerlang #blogwalking #nuffclick

    ReplyDelete